Tammikuussa Pantherlinelle pestattu logistiikkakoordinaattori Jari Nikula on
työskennellyt yrityksessä pian vuoden. Jarin työpöydälle päätyvät muun muassa käsiteltävät
tilaukset, tallennettavat rahtikirjat sekä käsittelyä ja tarkastusta odottavat laskut. Kirjavan
dokumenttijoukon lehdiltä on luettavissa kasvuyrityksen tarina.

Tällä hetkellä näyttää aika hyvältä. Toiminta on vakaata ja kasvussa, Jari tietää.

Helsingin keskustassa sijaitsevien Pantherlinen toimitilojen sijaan Jari on valinnut etätyöskentelyn.
Siinä missä pandemia-ajan etäilijät palailevat hiljalleen helpottuneina toimistoille, etätyöjärjestely
sopii yhä miehelle mainiosti. Myös työ tehtävineen on tuntunut kokonaisvaltaisen mielekkäältä.

Olen työskennellyt useassa yrityksessä, ja tämä tuntuu nyt oikealta paikalta minulle Työnantaja
on innovatiivinen ja innostava sekä työtehtävät sopivan haastavia, hän sanoo.

Logistiikkakoordinaattorin työmäärä on työsuhteen aikana tasaisesti lisääntynyt. Pantherlinen
toiminta siis kasvaa ja siihen on syynsä.

Meillä on kilpailukykyiset hinnat ja tarjoamme asiakkaille nopeita palveluita luotettavasti, Jari
summaa.