Pantherline jatkaa kasvuaan ja panostaa asiakaspalveluun rekrytoimalla uutta
henkilökuntaa.

Customer Service Team Leaderina maaliskuussa aloittanut Linda Karvinen
työskentelee uudessa roolissaan monipuolisesti sekä asiakasrajapinnassa että toiminnan
johtamisessa ja suunnittelussa.

Vastaan asiakaspalveluporukastamme sekä toimintamalleistamme ja huolehdin itsenäisesti
muutamista isommista asiakkuuksista. Lisäksi huolehdin tiimin toiminnan kehittämisestä ja
ammattimaistamisesta, jotta voimme tarjota asiakkaille vieläkin parempaa palvelua, Karvinen
kertoo.

Logistiikka-ala on tullut Karviselle tutuksi niin opinnoissa kuin työelämässäkin. Lisäksi hän on
työskennellyt pitkän pätkän palvelualalla.

Aloitin aikanaan kesätyöt kaupassa 14-vuotiaana ja työskentelin asiakaspalvelutyössä aina
logistiikka-alalle siirtymiseen saakka. Valmistuin logistiikan tradenomiksi 2018, mutta työllistyin
alalle jo ensimmäisessä työharjoittelussa ennen valmistumista. Logistiikan alalla olen ollut nyt
kuusi vuotta, Karvinen laskeskelee.

Hyvä asiakaspalvelukokemus saa asiakkaan palaamaan takaisin

Pantherline jatkaa kasvun tiellä myös vuonna 2022. Toimitusvarmuuden ja kilpailukykyisten
hintojen lisäksi Karvinen korostaa myös asiakaspalvelun merkitystä kasvavan liiketoiminnan
mahdollistajana.

Haemme lähtökohtaisesti pitkiä asiakkuuksia, ja usein asiakas palaa takaisin saatuaan hyvää
palvelua. Kun kuljetus hoidetaan ajallaan oikeaan paikkaan ja kommunikaatio toimii, annamme
itsestämme positiivisen kuvan ja asiakkaat haluavat jatkossakin käyttää meitä, hän sanoo.